Select Language خلوت های مجنون باخدا....
کلبه محبت

نشترعشقش به جانم میزنی                                                     دردم ازلیلاست انم میزنی

خسته ام زین عشق،دل خونم مکن                                             من که مجنونم تومجنونم مکن

مرداین بازیچه دیگرنیستم                                                       این توواین لیلای تو...من نیستم

گفت:ای دیوانه لیلایت منم                                                      دررگ پیداوپنهانت منم

سالهاباجورلیلاساختی                                                           من کنارت بودم ونشناختی

عشق لیلادردلت انداختم                                                        صدقمارعشق یک جاباختم

کردمت آواره لیلانشد                                                            گفتم عاقل میشوی امانشد

سوختم درحسرت یک یاربت                                                           غیرلیلابرنیامدازلبت

روزوشب اوراصداکردی ولی                                       دیدم امشب بامنی گفتم بلی

مطمئن بودم به من سرمی زنی                                      درحریق خانه امدرمی زنی

حال این لیلاکه خوارت کرده بود                                               درس عشقش بیقرارت کرده بود

مردراهش باش تاشاهت کنم                                                   صدچولیلا کشته درراهت کنم



برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







چت تلگرام